I'll be sitting when the evening comes


© Gula tulpaner -

Hej! Gårdagen var ganska späckad. Först tennisträning som tog kål på mig. Sen åt jag lunch ute i solen, det var riktigt härligt. Sen så bestämde jag och Alice för att ta oss en promenad runt sjön, vilket tog nästan 2 timmar. Men det var det väl värt! Till middag hade mamma grillat och sen såg vi på Revolutionary Road med Kate och Leo. En väldigt gripande och bra historia om ett olyckligt par. Rekommenderas (fast inte om du ogillar drama)!

Idag har jag städat rummet, gjort en spontan minirensning av garderoben och gjort lite föreberedelser för utvecklingssamtalet på torsdag. Nu lyssnar jag på musik och ska börja skriva på min franskauppsats. Är lite osäker på om jag hinner med Zumba idag, jag får se hur jag gör. Hoppas att ni får en jättebra dag!

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0