Tell me your secrets, ask me your questions


© Gula tulpaner -

Skinnjacka Culture, scarf Lindex, kofta Gina Tricot, väska Björn Borg och skor från Converse.

Hej! Det är dåligt på bloggfronten, men det beror på att det är så mycket annat just nu. Hade So-prov idag och på fredag ska jag lämna in en uppsats i engelska. Nästa vecka är det IUP-samtal och veckan därpå två prov i spanska och musik. Så ni inte tror att jag går sysslolös.

Funderar också på att söka sommarjobb inom kommunen. Har aldrig sommarjobbat förut och det ger ganska bra betalt. Brukar också bli lite rastlös på sommarlovet, så det är väl ett sätt att sysselsätta sig också. Det är under 3 veckor. Ska jag satsa?

Idag har jag haft en ynka lektion eftersom lärarna har planering. Så resten av eftermiddagen ska jag skriva på engelskauppsatsen och ha det bra. Imorgon ska jag på afrodans!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0