The world is yours


© Gula tulpaner -

Hej! Såg att jag hade besöksrekord igår, kul! Hela 24 personer, haha. Man får glädjas åt det lilla. Jag misstänker att jag känner de flesta av er, men vad vet jag? Inte vad jag skall skriva i alla fall. Igår var det en helt vanlig måndag och idag var det en lång tisdag. Gick både till och från skolan så idag har jag fått mig en bra promenad. Det är vårkänslor i luften! Ganska kallt men solen skiner och kängorna är utbytta mot sneakers. Snart kan jag ta fram cykeln. Och så vill jag kunna ha min skinnjacka utan att frysa. Men det är en annan femma! Nu ska jag sluta babbla om ingenting och ta det lugnt framför ett avsnitt av OC.

À tout à l'heure!
Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma C

Jag är en av dom 24 :DD

2011-03-15 @ 18:08:40
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0