Be my mirror, my sword and shield

Idag har värmen återvänt, hurra! Skolan var mindre kul idag med ett jobbigt matteprov och NO-uppgifter. Men jag fick samtidigt ett väldigt roligt besked ang mitt betyg i svenska! Svävar på moln...
Om en stund ska jag in till Liseberg för då ska jag och mes meilleures amies på...Danny! Kan inte säga att jag är hans största beundrare men det blir ju party, that's for sure! Den här veckan skall jag på inte mindre än 3 konserter, trevligt trevligt. Men nu har jag inte tid att svamla längre, vi hörs imorn tror jag.

/Josefin

PS: In the club, the club, OH OH!


Kommentarer
Postat av: felicia

jossan, förväntar mig inget annat än att ni beatar beatet på in the club ;D

2011-05-30 @ 18:14:56
Postat av: Popmorsan

Wow, vilka snygga bilder du har tagit. Riktigt bra, ngt för Dannys hemsida;-)

2011-05-31 @ 15:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0