Je t'adore, maman

Idag regnar det för glatta livet och det var inte uppskattat när jag cyklade ner till centrum! Inte på hemvägen heller för den delen. Men desto roligare är det att min kära mamma fyller år idag! Låt oss säga 40+! Så snart skall jag dit med min bror och styvsyster och fira henne lite. Pappa och styvmamma skall vara med på cykelfest här i orten idag, så vi får hålla oss undan när gästerna kommer för förrätt. För oss blir det nog hämtmat, the lazy way! Annars så har jag räknat matte en stund på förmiddagen, har räknat i princip varje dag den här veckan och det lär behövas imorgon också inför provet på måndag. Är jättenervös och rädd för vad som komma skall. Men sen (om man bortser från spanskaläxan till tisdag) så är jag fri! Okej, vi tar några utropstecken till!!!!! *lycka*

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0