Sju sorger och åtta bedrövelser sen

Veronica var jättebra! Vi köade från 18 och vid 20-tiden var det knökfullt, 17-18 000 pers. Det var mest nya låtar men även några godingar från förra skivan. Jag fick gåshud när hon sjöng Mitt hjärta blöder och Snälla bli min. Och blev överlycklig när I staden växer inga blommor spelades! Det var en toppenkväll med bra väder, trevligt sällskap av mina fina vänner och schyst musik. Det är något särskilt med konserter.

Låtlistan: (ej i ordning)
Satan i gatan
Välkommen in
Jag kommer
Mitt hjärta blöder
Vi kommer alltid ha Paris
Alla mina låtar
Snälla bli min
Sju sorger
Gammal sång
Stopp
I staden växer inga blommor
V för Vendetta
Måndagsbarn
17 år


Just nu lyssnar jag på musik och ska vara hemma ett par timmar innan det är dags för att åka in mot stan. Skall vara med och uppleva den härliga, göteborgska stämningen. Och heja fram pappa och min styvmamma.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Goooooood luck to them! :D

2011-05-21 @ 11:19:45
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0