Jag har aldrig sett någon så uppsnärjd i det blå



Hello, here I am! Jag befinner mig i någon form av svacka just nu så har helt enkelt inte känt för att blogga. Dessutom har jag inte haft nån lust att sitta vid datorn när det vart sol ute. Igår hade vi studiedag så Emma och Emilia sov över här i måndags. Vi solade, lagade mat, slappade och kollade på film och så. Mycket etrefvligt den!
Igår var jag mest hemma och slappade, var ute, pluggade men på kvällen blev det ett träningspass.

Idag har jag haft en ganska kort skoldag och svenskalektionen blev en riktigt rolig en! Just nu laddar jag över ny (gammal) musik till min iPod. Älskar att hitta godbitar i pappas skivsamling! Nu när Spotify är så begränsat har jag börjat lyssna mycket mer i mitt iTunesbibliotek. Jag är en av de få människor som fortfarande köper skivor, alternativt lyssnar på pappas gamla.
Nu när vi (jag?) ändå kom in på musik så ska jag på konsert på fredag. Moneybrother! Han spelar på Liseberg och det lär bli riktigt bra. Det var ganska längesen jag lyssnade på hans musik men den är fortfarande bra. They're building walls around us, Born under a bad sign och Just another summer hoppas jag få höra.

À bientôt!


Kommentarer
Postat av: Emma C

bilden är mums mums!

2011-05-11 @ 18:11:42
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0