Too late to slow

Hejsan! It's been a while.. Idag är det i alla fall fredag och jag ska till Liseberg (andra fredagen i rad..) med mina kära amigas och lyssna på Veronica Maggio! Lyssnade mycket på hennes gamla platta, den nya har jag inte hört så mycket av men den verkar ju väldigt populär. Det blir nog jättebra, och troligtvis mycket folk.
Imorgon springer pappa och min styvmamma Göteborgsvarvet så jag skall åka in och heja! Sen är det någon grillkväll med bostadsrättsföreningen men jag får se om jag är med eller ej. Och så är det ju domedagen! Jaja, nu skall jag vila mig i form inför kvällen. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emma C

I will survive!!!!!

2011-05-20 @ 15:56:43
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Morsan

Kan det vara så illa att grillning med Rapphönan BRF är lika som domedagen;-)

2011-05-21 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0