111111


@Botaniska trädgården

Vilket magiskt datum att komma tillbaks till bloggen på. Den här veckan har det pluggats en jädra massa. Helgen ser inte heller ut att bli helt skolfri men nu har jag åtminstone matteprovet och kemiprovet gjort och det känns bra. Vad har mer hänt? Igår hade vi skolans "Klassikern" då vi springer 1 mil. Det är 2 varv runt lilla Delsjön. Jag gjorde sällskap med Axel, Emma och Emilia och vi gick mest och pratade med lite löpning emellanåt. På andra varvet så kommer vi till en brant backe och jag rusar ner. På något sett trampar jag fel med vänsterfoten och det knakar till ljudligt. Det gjorde ont men jag kom i hål på haltande fot. Cykelturen hem funkade till viss del och det var inte förrän jag kommit hem och tagit av mig skon som jag såg vilken jäkla svullnad det var på sidan av foten, uppmot vaden. Idag känns foten lite bättre men det är fortfarande ömt och jag har gasbinda runt. Snacka om ironiskt att både jag och pappa stukar foten inom loppet av 1,5 vecka.

Nu sätter jag punkt och tar fredagsmys. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: felicia

men josefin då, pratade inte vi om stukade fötter senast förra veckan? ;) vad typiskt, krya på dig! :) <3

2011-11-11 @ 19:52:00
URL: http://tarvligheter.blogg.se/
Postat av: Emma C

hope it will get better! ^^

2011-11-11 @ 23:24:26
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0