Grey adorable city by the docks






Kameraproblemet löst. Här är alltså bilder från i lördags. Just nu sitter jag och lyssnar på Deportees och Belle & Sebastian. Vi har vart på Universeum med massa andra 9:or idag, eftersom vi vart med i en tävling om framtidsprojekt. Mitt projekt kom inte med (bara 1/4 del från vår skola kom med) men däremot vann jag ett annat pris. Det var utlottning av lite saker från shopen och helt plötsligt hör vi hur de ropar mitt namn, lite sjukt eftersom det var så otroligt mycket folk där. Och priset var en kubliknande sak som man böjer för att göra figurer, haha. Som någon sa på bussen efteråt, nu har du nåt att pyssla med i alla fall. Jag tänkte ägna resten av eftermiddagen och kvällen till att fixa lite med julklappar, plugga och laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0