Innan mörkret faller ska jag lämna några varma rader



Vintrig skinnjacka och halsduk från H&M, linne Ellos, kofta Gina tricot, jeans Lindex och kängor Dinsko

Slut på skolveckan, som har varit lite upp och ner. Inte så mycket läxor men saker som fått tankarna på annat håll. Igår var jag och Felicia på EF-möte som hölls i Hvitfeldtskas aula. Jag har funderat en del på att åka på språkresa till England till sommaren, men det blir i så fall med STS. EF verkar väldigt b och onödigt dyra. 
Min fredag började mindre bra med att lektionen var inställd och det var tydligen en omööööjlig uppgift att hitta vikarie. På svenskan hade vi ett seminarium om Strindberg och det var faktiskt mer intressant än vad jag trott. Franskan flöt på bra och när det var dags för lunch slängde jag i mig risgrynsgröt. Vi kollade på en musikvideo med Shakira på spanskan, muy interesante. Nu sätter jag punkt för denna fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0