This night when they say dead become alive




Igår träffade jag Frida, Sofie och Felicia i stan. Det var jättekul att träffa dem igen! Vi gick runt och strosade fram till 16-tiden då vi såg En dag på Biopalatset. Jag åt så mycket godis att det gjorde ont i tänderna. Filmen var godkänd, men boken, som var så himla fin, är ganska svår att fånga på knappt 2 timmars film. Men den manliga skådespelaren var bra i rollen som Dexter. Efter filmen satte vi oss och drack te/kaffe/vatten på Kafé Vanilj. Vi pratade om allt och inget och det var jättemysigt. När jag kom hem vid 21 såg jag och mamma på lite tv-serier och så. En riktigt trevlig lördag!

Idag har jag pluggat musikhistoria, elektrokemi, matte och gjort research till projektarbetet. Tänkte vila en stund och sen blir det dubbelstep med Emma på Friskis. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0