And I'll say "I no longer feel I have to be James Dean"


Håkan 6/11-10. Saknade te havs.

Snart slut på denna lördag. Jag har inte vart så värst produktiv idag, fastän jag hade planerat att göra typ femtioelva läxor. Vi var i alla fall hos farmor och fikade kanelbullar i eftermiddags, och det blev en kik i bokhyllan. Försökte vara svår och läsa Strindbergs Röda rummet från 1879, men det gick inte så bra. Ikväll gjorde pappa jättegod middag med entrecôte, rotfrukter och rödvinssås, delikat. Sen såg vi Så mycket bättre och Jason "Timbuktu" verkar så himla go' och trevlig. Tycker att han har vart bäst i programmet i år. Gillar egentligen Laleh men hon är så tystlåten. Känner inte riktigt att det här inlägget blev tiptop så nu myser jag ner mig i sängen med en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0