Eyes that light up, eyes look through you



När jag efter tre dagars tystnad på bloggen äntligen tänker göra något åt saken så är kamerasladden plötsligt försvunnen. Tänkte berätta lite om min helg. I lördags var jag på öppet hus på Ingrid Segerstedt och det kändes faktiskt som en skola jag vill gå på. Gillade allt och det var så fräscht och fint. Såg för övrigt Andreas Wijk där, kändisspotting på hög nivå! Sen åt jag lunch med min far och kollade på NK:s julskyltning, väldigt Londonish. Sen träffade jag Emma och Emilia, vi tog en fika på Espresso House och sen begav vi oss mot Bergakungen. Vi såg på Breaking Dawn... Eller jag satt mest och skrattade hela tiden, vem tycker inte att det är kul med "triangeldramat" och när Taylor plötsligt står och spejar i skogen? Den var också sjukt motbjudande i vissa scener, ni som sett den eller läst boken kan nog gissa vad det rör sig om.
Igår sålde jag ljus till klassresan, pluggade matte och engelska och åt årets första glöggfika med ma famille. På kvällen myste jag med filt, vaniljljus och The Holiday på dvd. Chict!
Denna måndag har vi äntligen blivit klara med modellen till projektet, trots att vi fick stanna en kvart efter skolans slut. Har inte mycket mer att förtälja för tillfället, men stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0