Det gör inte ont när hösten kallar


I Nordstan stod lite random människor och dansade, utan musik. Glada för att det är Kanelbullens dag?

Nu har jag vart hemma i två dagar och praoat lika många, ärligt talat känns det ganska bra att göra något vettigt igen. På Smakverket är det full rulle och jag får göra sallader, plocka disk, torka bord och hjälpa till med det som behövs. Idag har jag bland annat hällt upp smoothie i muggar och rullat drygt 100 köttbullar. Personalen är overall ganska trevlig. I köket jobbar två som är döva, en man och en tjej, vilket är lite speciellt. Men det funkar bra med kroppspråk och lite miner. De är jättesnälla! Och diskplockaren är asiat, kanske från Korea, han pratar bara engelska. Jag "jobbar" 9 till 16, ganska bra tid eftersom mina små vänner slutar samtidigt! Igår träffade jag Emilia & Sofia på bussen och idag gick jag till Emma på Cross för att vänta på henne. Det var väldigt trevligt att träffas igen! Planerna för kvällen är att se TV-program jag missat. Inom kort kommer ett inlägg om Grekland upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0