Går i vinterskor på hösten, alltid förberedd för storm



En kass bloggvecka. Jag har varit på Gymnasiemässan och det var inte riktigt som jag trodde. Det var trångt och litet och folk kastade sig över en. Nu har jag fyra alternativ som jag funderar på. Känns ganska skönt att inte ha en miljon olika skolor att välja mellan. Nog om det, idag har skolan varit ganska bra. På morgonen var NO-Eva sjuk och Axel hade en fin genomgång om joner med mig. Syon höll ett föredrag om gymnasiet för oss, vilket kändes väldigt sent, och man visste väl egentligen allt det hon tog upp. Franskan var en lång väntan på lunch då jag tog den största portion sallad evaaah. Efteråt lekte vi lite med en fjäderboll på skolgården innan spanskan som gick ovanligt fort. Jag och Axel köpte yoghurt (korrekt stavning?) och satte oss på bibblan och pluggade. Kan ju säga att han jobbade bättre än mig. Efter 45 min åkte jag till stan och mot Pilbågsgatan för att gå på linsundersökning. Katarina och jag var alldeles till oss över att det funkat så bra! Snart blir det Flygande Jakob till middag och sen hoppas jag på att se en bättre film än den vi såg igår, London Boulevard. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0