gehoigweripwjp

Dygnets 24 timmar tillåter inte tid för bloggen och egentligen är detta sista möjliga ställe jag borde vara på. Men jag behöver få skriva lite ordbajs. Jag tycker redan efter 2 dagar tillbaka att skolan är för mycket och undrar hur jag ska överleva det här året. Dessutom var vi på Gymnasiemässan och var jag inte förvirrad då så är jag det nu. Jag har ingen aning om vart jag vill gå. Matteläraren säger att det här året kommer bli väldigt tufft. Och jag som tyckte förra året var hektiskt? Musikläraren vill att vi lyssnar på klassisk musik och de dånande stråkarna gör mig irriterad. Och inte nog med det, nationella prov till våren! Usch, nu får jag sluta tycka synd om mig själv. Hoppas ni där ute är glada och bekymmerslösa!

Kommentarer
Postat av: Emma C

älskar att klaga och tycka synd om mig själv!

2011-10-11 @ 20:23:03
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0