Me and you forever, the rest can go to hell



Where did I go? Jo, igår var det en väldigt händelserik dag. Pappa var ute och sprang i ösregnet på morgonen. Efter 30 min kom han tillbaka, lerig, med en stukad och svullen fot. Stackaren hade trillat i backen och foten hade tagit skada. Jag fick agera sjuksköterska och linda foten med gasbinda! Igår var också styvmor Viktorias födelsedag, och vi skulle till dem och fira. Vi lyckades komma iväg när foten slutat bråka. Hos Viktoria var det släktkalas med barn, vuxna och två hundar som sprang runt och gnabbades. Vänskapligt, som tur var. Vi åt lasagne till middag och hade det bra. Vi sov över där och imorse vaknade jag av att jag frös och hade en väldigt orolig känsla i magen. Illamående i högsta grad, som höll i sig i flera timmar. Till slut kräktes jag. Det var väldigt äckligt så det går jag inte in mer på. Nu mår jag lite bättre men resten av dagen kommer att gå i "just chillin"-anda. Ska läsa Flickan som lekte med elden och kanske blir det någon film. Imorgon är det ny dag med nya tag. Bye!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Stackars Jose som sov borta och inte mådde bra:-( Har inte Erik råkat ut för samma en gång? Puss mamma

2011-10-31 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0