Mercredi, le 26 octobre

Har cirkus noll inspiration till att blogga just nu. Sen senast har jag äntligen blivit färdig med JV-arbetet och redovisat med gruppen, varit på öppen skola för blivande sexor och pratat om framtidsprojekt, spelat volleyboll på idrotten så att händerna nästan domnat av smärta och klagat på skolans kycklingpytt. Imorgon är det iup-samtal klockan 7.30 med mes poires. Om två dagar är det äntligen lov!

Nu ska jag snart ta mig till Friskis på ett eller annat sätt för ett step-pass, på återseende.


Kommentarer
Postat av: felicia

haha, klagat på skolans kycklingpytt xD jag har ätit samma kycklingrätt tre dagar i rad i skolan :O

2011-10-26 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0