Vendredi, le 21 octobre



Skinnjacka Culture, pälsväst Greenhouse, klänning Desigual, halsband från New York

Åh vad det är mysigt med födelsedag, det borde man ha oftare! Fått så många gratulationer och fina logginlägg på FB, vilka goa kompisar jag har! Skoldagen har varit bra med bl.a. kemilabb, franska rörelseverb och spaghetti med köttfärssås i "restaurangen". På skolans val gick jag, Emma, Emilia och Sofia ut och tog höstbilder. De blev riktigt fina, kanske lägger upp några här. Sen gick jag ärenden på bankomaten och bussterminalen för att tanka på busskortet. Jag har nämligen fått instruktion att dyka upp hos Emilia 15.30 imorgon med busskort. Jag skall vara finklädd men har ingen aning om vart vi ska! Är så nyfiken.
Nu skall jag fortsätta att njuta av att fylla år. Hoppas ni har en härlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0