Hello Darkness, my old friend



Min eftermiddag: en utsökt kopp te tillsammans med kemiboken och mattehäftet. Living the dream!
Idag var jag tillbaks i skolan igen och det har gått jättebra, förkylningen är i princip borta. Men vi har gympa imorgon och det är nog bäst att jag inte anstränger mig, vill ju inte äventyra Håkan med Foff imorgon kväll(!). Diskuterade med Sandra i skolan idag om vilken som är hans bästa låt, man sitter ju där i evigheter och till slut har man nästan räknat upp alla. Tror att omgivningen var måttligt roade av oss där. Men är man ett fan så är man!

Till sist önskar jag er en mysig kväll med en av de bästa låtarna ever made.


Kommentarer
Postat av: felicia

Åh ser jättemycket fram emot imorgon! Och den där Simon & Garfunkel låten är jättebra :D

2011-09-15 @ 21:26:19
Postat av: Emma C

Önska jag kunde vara där och leva drömmen du gör med matte och kemiboken..

2011-09-16 @ 15:49:42
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0