IForm-loppet, känslan efteråt...


Hemkommen efter loppet! Svettig och glad!

Det är med stolthet jag skriver att jag tog mig igenom loppet och sprang 5 km på tiden 31,19 min. När uppvärmningen var slut och vi stod i startfållan tänkte jag "vad sjutton har gett mig in på?". Men när starten gått och alla började springa kände jag mig ändå ganska taggad. De första kilometrarna sprang jag nästan oavbrutet och det kändes jättebra. Fram mot slutet fick jag väldigt mycket håll i sidan, men målgången blev på löpande fot. Hela familjen var där (förutom styvbror E) och peppade, tack för ert stöd! Och till er, fina vänner, som lyckönskat. Priset blev en härlig goodiebag med vattenflaska, lite prover, tidningar och t-shirt från Asics. Kanske blir det Vårruset nästa år?


Kommentarer
Postat av: Sportmamman

GRATTIS och bra gjort. Härligt att du är igång och springer lopp:-)

2011-09-01 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0