It's the opposite of Hallelujah


Slottsskogsvallen 4/6

Precis när jag trodde att förkylningen var borta vaknade jag 06.17 av att näsan var alldeles igentäppt. Toppen! Tänker gå till skolan imorgon ändå, orkar inte vara hemma mer. Börjar bli lite bindgalen.

Men något som muntrar upp mig och som jag ser fram emot är HÅKAN HELLSTRÖM PÅ FREDAG!!! Det är bara 2 dagar bort! Dock kommer Liseberg vara helt proppfullt med fjortisar och indiekids som röker en i nacken, men det är underbart ändå! Jag har faktiskt inte bestämt att gå med någon men jag lär ju inte vara ensam där. Så det löser sig! Dessutom tycker jag om att vara för mig själv ibland.

Åter till näsdukarna!


Kommentarer
Postat av: felicia

Men Jossan, jag går jättegärna med dig! :) Om du vill då, och om du står ut med att jag inte kan så många texter ;) Men om du vill hade det ju vart superkul! :D

2011-09-14 @ 19:11:59
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0