Kontaktlinser

Hej! Jag har lite svårt att se vad jag själv skriver, jag har nämligen precis fått kontaktlinser för första gången! Det känns jättehäftigt. Det kändes väldigt ovant och konstigt att sitta och typ ta på sin ögonglob men optikern tyckte åtminstone att jag var duktig. Som sagt, ser inte text så tydligt just nu men tror att det handlar om att det är så nytt. Fick förstora texten på datorn, hehe. Men det är absolut inte så illa som det låter!

Annars då? Har vart på Universeum med skolan idag, vi skall vara med i något projekt om hållbar utveckling. Tråkigt, känns som vi jobbat med detta flera gånger förut. Men 10 000 till klassen och en övernattning på Universeum lät ju inte helt fel. Dessutom kommer det vara líte makthavare inblandade, alltid nåt. Hemmavid har jag tränat in mitt engelska tal som skall hållas på fredag och gjort färdigt svenskaläxan. Franskan skjuter jag på tills imorn...

C'est tout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0