Mardi, le 20 septembre


Bild tagen i fredags när en luftballong flög över Liseberg

Hej, jag orkar inte alls blogga men jag gör det ändå. I skolans värld idag har vi fått se en film om gymnasieprogrammen och fått lite info om det. Gjort konditionstest i gympa på 3 km löpning som gick över förväntan. Dagens lunch var currykorv vilket lät minst sagt oroväckande, men visade sig vara typ korv stroganoff. NO-lektionen var kaos och ja, resten är inte så intressant. Tror jag skrivit att jag ska praoa på Åhlens café & restaurang? När jag ringde igår så sa de att de ville att jag skulle komma dit och bli visad runt. Så när jag kom fram dit efter skolan så är den personen jag skulle prata med ganska upptagen, så jag blir runtvisad när praotiden börjar istället. Det kändes riktigt värt att ha åkt dit enbart för det! Så då var det bara att åka hem igen. Nu har jag vart hemma en halvtimmma och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Kanske blir lite plugg, men har inget brådskande. Imorgon ska vi till Universeum med skolan så det blir sovmorgon. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0