Tänkte först gå runt det, tänkte råka springa på dig

Varning för emo-inlägg! Igår var det lördag och jag spenderade större delen av dagen med mig själv. Tog en promenad med Shout Out Louds och Säkert! i öronen och tänkte på relaterade barndomsminnen, ni vet så där som det alltid är i filmer. Gick ner till sjön, satt där en stund. Hem igen och var utelåst. Satte mig då på altanen och lyssnade på P3 där mops-Kitty höll full rulle. Räknade matte och gjorde annat som ingen här bryr sig om. Blev typ en "söndagslördag" men anledningen är att vi idag skall ner till Varbergs kurort! Det blir lite bad, träning och go middag. Tror det kommer bli jättekul, dessutom var det ett tag sen jag sist träffade mina styvsyskon som jag saknat. Imorgon är det Valborg dessutom, måste hitta på något att göra. Nåväl, ha en jättebra dag mis amigos!

Kommentarer
Postat av: felicia

Mopsiga Kitty!

2012-04-29 @ 14:32:24
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0