Punctured bicycle on hillside desolate

Det är projektvecka i skolan och vilket hittills inneburit ganska lite skoltid. Igår träffade jag Foff i stan på eftermiddagen. Vi drack kaffe i Haga, tog igen det som hänt sen sist, strosade runt och hade det alldeles utomordentligt trevligt. Vi gick även förbi Schillerska, längtar som jag vet inte vad. Idag har jag och Emma stökat i mitt kök, vi skall nämligen redovisa en matlagningsfilm på skolans öppet hus imorgon. Vi lagade brunch, dock blev det mer skratt och fjanterier än matlagning och filminspelning. Så det blev brunch kl 14.30. Men jaja, gott blev det! Sen for hon hem, jag satt på altanen och pluggade lite och nu är det nu. Borde plugga mer, men jag får se. Har blivit en orutinerad gangstah (krydd). Adjö och tack för att ni orkar läsa mina svamliga inlägg!
För övrigt hade jag en fantastisk dröm inatt. Men det bästa med den är att jag kan hålla den alldeles för mig själv.

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag gillar den utspillda latten på bordet ;D

2012-04-25 @ 16:27:34
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0