En hälsning från ett svartsjukt hånfullt hav

Idag har jag varit med Elmo. Jag gick hem till henne i snö och regnrusk, mascaran hamnade lite överallt. Vi gjorde upp hemlighetsstämplade planer och fjantade oss. Sen for vi in till stan och köpte mestadels hemlighetsstämplade saker. Vi åt fenomenal thai-lunch och från vårt bord kunde vi se två väktare springa i full fart mot Design Only och ta fast en man. Dramatik, jovisst! Strosade runt på Kungsgatan och jag köpte ny mascara, föga intressant. Dagen avslutades med varm choklad och 1/2 hallonmuffin på Espresso House. Det var en jättefin dag i jättefult väder. Åh vad jag tycker om dig.
Ikväll har jag änna lagat mat, ugnsbakad lax med hummersås och pressad potatis. Fick finfin kritik från familjen.

Kommentarer
Postat av: Emma C

HAHA, oh gad bilden..

2012-02-16 @ 21:55:56
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Mamman

Du är ju som en mästerkock:-)) Härligt. Och ja, det var jättefult väder igår, håller med.

Puss från mamman

2012-02-17 @ 10:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0