Vårkänslor (eller nåt)

Kände mig oerhört rastlös idag då jag mest satt hemma och häckade. Så jag begav mig själv in till stan. Från Kungsportsplatsen tog jag 3an till Stigbergstorget. Hade sett på Bengans hemsida att det var rea i butiken och det var riktigt. Köpte två skivor; Between two lungs med Florence + The Machine och The big black and the blue med First Aid Kit. Mycket nöjd gick jag sedan upp mot Masthuggskyrkan och kom dit strax före solnedgång. Har aldrig varit däruppe på berget förut men blev smått överväldigad av utsikten. Kände mig som värsta Håkan Hellström (omslaget till 2 steg från paradise). Det var himla fint i alla fall. Och vad underbart att kunna ha fodrad skinnjacka och lämna mössa och vantar hemma! Jag gick runt på lite gator i kvarteret innan jag tog vagnen till Grönsakstorget och åkte hem med far. Han tvingade in mig på Hemköp och nu är vi hemma. Nu; knapra på nötter och se på OC innan middag.

Kommentarer
Postat av: felicia

Härligt med spontana utflykter! :D

2012-02-17 @ 22:31:21
URL: http://tarvligheter.blogg.se/
Postat av: Mamman

Vad mysigt att du åkte på egen utflykt smula:-)

2012-02-18 @ 10:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0