Feet on the ground head in the sky

Inatt drömde jag för en gångs skull något riktigt trevligt med OC- och Kalifornieninfluenser. Dock var det inte lika kul att vakna, men 08.43 var jag utvilad. Drack nytt löste vid frukosten. Fick ett infall att göra en liten tvätt och dammtorka mina bokhyllor. Ibland tror jag att jag är helt tossig, för städningen kan vara så kul! Känslan när man befinner sig i ett nystädat, organiserat rum... Så jag tjatade på min bror Erik om att vi skulle städa hans rum. Det blev mycket bra efteråt och moder var belåten. Hon gjorde bolognese à la Markus Aujalay till middag. Jag har räknat lite i matteboken och nu tänkte jag läsa lite Salander i badet. Livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0