Girl you'll be a woman soon


Årets första outfit: Skinnjacka Culture, kofta Gina tricot, linne H&M och jeans BikBok.

Gör sista finslipningen på min krönika och lyssnar på Coldplay. Har inte några större bektraktelser från denna torsdag. Sydde på min Herr Gårman-blå tygkasse på slöjden, vi började jobba med Selma Lagerlöf på svenskan, fiskgratängen var helt ok och avslutningsvis såg vi årskrönikan på so-lektionen. På hemvägen (som tar ca 25 min) hann det snöa, regna och till viss del också vara soligt. Ingen rolig dag att ha skinnjackan alltså.
Som vanligt är jag fruktansvärt seg med att komma igång med läxorna, så nu är det dags att bege sig.

Kommentarer
Postat av: Emma C

hej snygging

2012-01-13 @ 18:48:47
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0