P3 Guld 2012

Igår kväll stod jag, Emma och Emilia längst fram vid P3 Guld-galans scen. Vilken kväll, sanna mina ord! Det var party från Veronica Maggio till att galans krönte kung Kapten Röd förenade hela Lisebergshallen till tonerna av Ju mer dom spottar. Salem var en trevlig värd, kanske blev det lite stelt ibland, men han är ännu gulligull hela han. Markus Krunegård bjöd på ny singel och det lät riktigt lovande inför nya skivan. Och visst var det ena halvan av Johnossi som spelade gitarr bredvid honom? First Aid Kit spelade The lion's roar helt fantastiskt fint, det var vi ense om. Laleh var som från ovan och hade även kvällens snyggaste outfit. Frågorna jag ställer mig dagen efter: Vems idé var det att bjuda in Amigo-programledaren? Varför vann Timbuktu inget pris? Och vad gjorde egentligen Rebecca & Fiona i slutet av sitt uppträdande? P3 Guld 2012 bjöd på det ena och det andra, men grymt var det.
Idag har det inte vart lika party. Jag har tagit första Gardasil-sprutan och förberett mig inför diskussion om statliga monopol imorgon. På det har jag läst lite sexualkunskap och pluggat till franskadiagnosen. Men nu skall jag koppla bort skolan och se på Seven, Brad Pitt i sina bästa år.

Kommentarer
Postat av: felicia

Såg det på tv och det verkade riktigt svängigt! :D Och Ola Selmén kände att han var i sitt rätta forum :P

2012-01-22 @ 21:05:50
URL: http://tarvligheter.blogg.se/
Postat av: Mamman

Åh vilka bra foton. Håller med om att Laleh's outfit verkligen är snygg.

För övrigt undrar jag vem tusan Kapten röd samt Sveriges björnstam är. Men jag är ju gammal förståss:-)

2012-01-22 @ 22:34:26
Postat av: Emma C

Awesome var det!

2012-01-24 @ 19:12:26
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0