And I’m a god damn fool but then again so are you

Årets första skolvecka avklarad! Idag hade vi vanliga, icke nämnvärda lektioner fram till lunch. Sen for vi (ehm, typ gick över vägen...) till Hulebäck för att gå på öppet hus för kommunens alla 9or. Jag har i princip redan bestämt mig men vi gick ändå och lyssnade på presentationen av humanistiska programmet, där en viss bloggare råkade vara. Och tja, det var inte något särskilt tilltalande. Jag skulle aldrig orka läsa två moderna språk och latin. Efteråt åkte jag, Emma och Emilia till stan och det blev lite shopping och en lång fika på Fröken Olsson's. Himla trevligt, vi pladdrade på ett bra tag medan vi avnjöt varsin stor latte och en 1/2 browniemuffins. Känns jättekonstigt och tråkigt att vi om några månader inte längre kommer ses i princip varje dag. Men får försöka att inte tänka så mycket på't nu. Snart tänkte jag sätta igång med fredagsmiddag, jag serverar tortillapizza med kyckling denna afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0