Fredagskänsla



Redan fredag, hurra! Jag sitter och peppar inför helgen med She & Him, och självklart lite Markus Krunegård och First Aid Kit. Imorgon kväll är det äntligen dags för P3 Guld, det ska bli sjukt kul! Och himla glad för att jag ska dit med mina två små blåbärspajer. Den ena blåbärspajen var sjuk idag, och vilken dag du gick miste om! Har vart en rätt bananas fredag. William satt med Starbucks-termos när jag anlände till skolan, jag blev facerape-ad, alla (okej, inte alla men ni fattar) gillade Axels gamla profilbild och ändrade sina bakgrundsbilder, franskagruppen var kanske ännu lite mer speciella än vanligt, Emilia åt en grotesk oliv, vi hoppade hopprep på ett säreget sätt och på spanskan hade vi vår icke spansktalande men ack så goa vikarie. Jag har massa jobbiga läxor till måndag, men jag tänker strunta i de till på söndag. Inget skall stå i min väg för en go fredag och likaså lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0