Samedi, le 28 janvier

Har verkligen behövt stressa ner den här lördagen och lägga plugget åt sidan. Var på ett svettigt men kul jympapass på Friskis imorse. Sen har större delen av dagen spenderats "på byn". Jag och mor handlade te på Dante, sen åt vi lunch på bibblans bokcafé. En bakad potatis med tonfiskröra åt jag snabbt upp, himmelskt gott. Vi träffade på grannfamiljen och vi följde med till barnavdelningen där lille Bruno fick en saga läst för sig. Sen sprang jag på ett par kompisar på mataffären, det är ingen lördag utan lördagsgodis. Traskade sedan hem igen, en ansiktskräm och lånad bok rikare. Ikväll blir det film och bara till att samla krafter inför morgondagen och måndag då jag återigen skall studera. Bara 4 !/2 månad kvar tills jag lämnar nian bakom mig, can't wait.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Åh vilka fina foton. Och ljuuvlig théburk:-)

2012-01-29 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0