A beautiful morning honey, while the sun is still shining

Idag har det varit det finaste vädret på hela lovet, och jag har sett både soluppgång och solnedgång. Jag och mina styvsyskon träffade Emma och hennes lillebror imorse och åkte in till Heden för skridskoåkning och fika. Det är himla kul med skridskor och det känns verkligen i benen efteråt. Vi hade jättekul och jag blev så glad att alla "klickade" med varandra. Jag och Emma kände oss som stolta föräldrar! Vi åkte runt, runt och stojade med pauser emellan. Man blir ju inte yngre med åren. Vet inte om det finns något bättre än när solen värmer samtidigt som man är rosig om kinderna och avnjuter en kopp varm choklad i gott sällskap. Bättre trettondag hade jag inte kunnat önska.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Proud parents!

2012-01-06 @ 19:08:19
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0