Yeah the slight of my hand is now a quick pull-trigger

1 år sen
Tillbaks till skolbänken var det ja. Har haft en helt okej skoldag och alla lärare försökte lugna oss inför nationella proven. Blir nästan lite löjligt hur "oviktiga" de är. Men men, skall inte låta detta inlägg drypa av cynism. NO:n (vi jobbar med sex och relationer) var en liten nostalgitripp till tidigt 00-tal och det var längesen jag var road av så dåligt skådespel som i filmen Love Boogie. Älskar verkligen hur vuxna tror att tonåringar pratar, med svordomar tre gånger i varje mening. Vi skrattade gott hela klassen. Efter skolan gick jag hem till Sofia, tanken var att vi skulle repa inför vårt uppträdande med "La chanson" imorgon. Men det blev mest rostmackor och massor av skratt. Sen gick jag direkt till Friskis & Svettis för att gå på Step styrka, men pga av överbokning och dylikt fick jag gå hem med svansen mellan benen. Tur då att man har Lars Winnerbäck som sällskap i iPoden. Nu blir det middag och sen Sveriges mästerkock, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0