It's such a shame for us to part

När jag klädde på mig kjol och linne imorse tänkte jag att om man låtsas att det är sommar, så blir det det. Jag fick rätt! Även om det inte är stekande hett har solen värmt hela dagen. Jag har vart på picknick med Emilia och hennes lillebror vid viken. Vi hade det fasligt trevligt med gofika, prat, kortspel och annat som hör sommaren till. När jag cyklade hem stannade jag vid tjärnet en timme. Där hittade jag en liten klippa där jag låg och lyssnade på musik i solen. Väldigt djupsinnigt, indeed. Nu hoppas jag att den där tacosen till middag snart är färdig för magen är tom. Ha det! Laddar möjligtvis upp bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0