Midsommar

Min midsommar spenderades i god väns sällskap, alltså med Emma. Vi hade egentligen frågat hela gänget om vi skulle hitta på något men alla hade andra planer med familj, släkt, läger etc. Så vi fick "nöja oss" med varandra! Gick ner till centrum med paraply pga regnet, det doftade sommar och varm asfalt. Om man ändå kunde spela in dofter! Vi handlade lite och sen plockade vi blommor och slog oss ner på altanen för att göra våra egna midsommarkransar. De blev riktigt festliga! Vi blev hungriga och lagade plockmat/buffé till middag. Till och med Erik och hans kompis hjälpte till. Pappas dröm om att vi alla ska umgås tillsammans (tänk Brenda och Brandon i Beverly Hills 90210) var uppfylld för en stund. Det blev gott i alla fall. Eftersom vädret inte var på topp, med regn och mul, spenderade vi kvällen i soffan. Vi åt jordgubbar, Ben & Jerry och naturgodis och dog typ av skratt framför Grotesco. Genier är vad de är! Jag skrattade hest för min röst är väldigt raspig sen MTV i torsdags, men det börjar bli bättre. Emma slaggade här och vi somnade vid 2-tiden, lagom. Idag åt vi frukost och suktade efter en festival i Budapest med sjukt bra artister; Glasvegas, The Killers, Two door cinema club, The xx, Mando Diao, Noah and the whale etc. Kruxet är att den ligger samtidigt som Way Out West och att vi inte kan gå. Men att drömma har man ju rätt till. Nu tänkte jag chilla på dillen. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0