In my place were lines that I couldn't change

Nu är jag här igen. Det har vart lite berg- och dalbana den här veckan, upp och ner. På mors dag uppvaktade jag både mor och farmor, sen tittade jag på mina vänner som sjöng i Världens kör tillsammans med Augustifamiljen och Anna Maria Espinosa i Konserthuset. Det var väldigt fint, går inte att beskriva med ord. Mamma fyllde år i måndags, det var kalas och tjejmiddag här hemma. I tisdags pluggade jag och Emma hos Sofia efter skolan innan vi tittade på Kulturskolans balkankonsert där Emilia sjöng så fint så. I onsdags skrev jag i princip klart mitt arbete och sen for jag tillsammans med Emma till Liseberg för att kolla på Rebecca & Fiona. Party! Dessutom såg vi Andreas Wijk för typ tusende gången (inte alls krydd). Kändisarnas stad! Torsdagen var inget att tala om men i fredags trampade jag 3 mil på cykeln, med anledning av skolans årliga version av Vätternrundan. Helgen har vart chill, igår blev det lite shopping åt min bror i stan och sen kom Emma över och vi hade mys med film och gott. Hon drog tidigt (aka 22.30) och då såg jag på Dirty Dancing i min ensamhet. Den är cheesy och ganska töntig fast jag gillar't. Idag har jag inte gjort något av intresse så jag tror jag sätter punkt här. Imorgon är en stor dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0