Även skuggorna blir större nu och inget är sig längre likt

(högupplöst, jovisst)
Kofta H&M, halsduk Boomerang, topp/klänning Ellos, skärp JC, väska H&M och favvoskor.
Vart trött som döden i skolan idag, lite krydd men typ. Drömde en ruskig dröm inatt om min annars så gulliga francais prof Marina inatt, att hon var världens rökare och rökte i klassrummet... Det var minsann lite läskigt att möta henne på lektionen efteråt. Annars bjöd Joakim på den bästa analys av Narnia och Matrix jag hört och jag blev väldigt inspirerad till vårt nästa projekt. Efter skolan var tanken att jag och tjejerna skulle fika men typ alla fick förhinder och det blev stök och bök så vi struntade i det. Gick hemåt med ett vinnande lag i lurarna; Joakim Berg, James Allan och Jens Lekman. Nu tänkte jag återuppleva lite 90-talsserier innan fredagsmyset. Vi hörs.
Förövrigt är allt ute dammigt och luktar hästbajs. Tur att vi har Venus och Jupiter där ovan.

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Tack finaste Jossan! <3

Men damm och hästbajs lät ju helt ljuvligt! Jag trodde det var det man ville ha när man tar ett djupt andetag ute i den friska luften? :D

2012-03-16 @ 19:22:25
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0