Don't you try to pretend it's my feeling, we'll win in the end

Gif från Weheartit. How I met your mother ♥
Vad gör jag inne på bloggen vid den här tiden? Idag är jag typ ledig. Vi har ledig förmiddag och resten av "skoldagen" består av att titta på åttornas musikal. Skall cykla ner mot Kulturhuset om en timme. Denna morgon har jag ätit frulle till Rix Morronzoo, målat naglarna och lyssnat på 80-talsmusik. Så himla trevligt att vakna upp med Blondie och Simple Minds. Nu skall jag skriva lite på historiearbetet, i eftermiddag hoppas jag att jag har tid att sola lite. Ha en jättebra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emma C

LÄGG UT ROQUEFORT BILDEN!!! >:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2012-05-24 @ 17:12:10
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: felicia

Rix Morronzoo är det enda rätta! Vem vill inte äta frukost till Tittis ljuva stämma?

2012-05-24 @ 20:06:10
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0