Du är inte ensam om att bära denna längtan


Let's call this the comeback. Jag har haft mycket att tänka över på sistone, men nu kände jag att jag kunde ta mig lite tid till bloggen. En vecka har gått och en del saker har hänt. Jag har jobbat (pappas plåster), pluggat, lett en gympalektion, hejat på pappa och Vicka när de sprang Göteborgsvarvet, vart på grekisk restaurang och bäst av allt: varit på klassresa. Från söndag eftermiddag till måndag eftermiddag befann sig klass 92 på Ästad gård utanför Varberg. Vi hade det väldigt trevligt, jag och mina vänner. Vi hade untz untz i bilen, spelade brännboll och fotboll, hade lagtävlingar med löjlig fingerfärg i ansiktet, pratade och skrattade vid brasan, gick nattliga promenader, grillade kå(r)v och sov i världens kallaste tält där oförglömliga saker skedde. Är så glad över det fina gäng vi har (alla är ej med på bilderna). Ni gör mig till en väldigt glad tös.
Imorgon är det veckans andra och sista skoldag, hoppas den går kvickt förbi ty finbesök väntar i Skogen.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Första och sista bilden var väldigt fina! :D

2012-05-16 @ 19:23:50
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0