Le 3 mai

Hej, jag har inte suttit vid datorn därav utebliven bloggning. I måndags hade jag en väldigt trevlig och rolig Valborg. Jag var i stan med Emma, Samuel och William. Det blev lite parkhäng i Vasa, cortègen, sen middag på Subway, massa skratt och upptåg. Att det var fint väder gjorde inte saken sämre.
På första maj jobbade jag större delen av dagen. Därefter blev det matteplugg på soliga altanen. Jag hade nämligen nationellt prov igår som fick förvånansvärt bra, alltid uppskattat. Även svenskaprovet idag gick jag bra, så jag borde vara glad, och det är jag. Men just nu känner jag mig lite kvällsdeppig. Trött, blandade känslor all over the place och nedstämd musik på Spotify. Smsar med Sofia som alltid ger bra råd och stöttar, är så glad att ha dig som vän! Nu blir det Debatt, Belinda är beeezt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0