Turn again and turn towards this time

Det är inte så dumt med långhelg ändå! Det mesta av de två senaste dagarna har spenderats med Felicia och Sofie. Vi hade lite mys med spel, musik, film och mat på onsdagkvällen. De sov över och igår var vi en runda i stan. Spatserade runt och tog en fika, dessutom fick en fin topp följa med hem. Det var trevligt att ses. Efter att ha kommit hem från stan igår somnade jag en timme mitt på ljusa eftermiddagen. Tror jag har sovit lite för lite den här veckan. Trots min trötthet tränade jag på crosstrainern och gjorde lite styrka i en dryg timme, lite duktigt. Denna fredag har inte bjudit på några stora händelser hittills. Vännerna är upptagna så jag får umgås med mig själv. Var nere på bibblan och lånade böcker, behöver stilla mitt läsbehöv som har kommit i kläm med skolarbetet. Har inga direkta planer för resten av dagen, det blir väl lite tv-serier, pyssel och fredagsmys. Hoppas ni har en roligare dag än jag!
Ingen sommar utan Göteborgs egen Michael...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0