Allt gör mindre ont sen

Nu ska jag ta och berätta vad som hänt sen senaste inlägget. Kl 14 kom Felicia hit. Det var ett kärt återseende. Vi stekte grillare, spelade spel och sen åkte vi in till Liseberg. Vi gick runt där inne och åt lite. Sen så begav vi oss mot Taubescenen, och där träffade vi Sofie och hennes kompis Paulina. Vi satte oss längst fram, och så småningom kommer Marit Bergman ut på scenen och sätter sig vid sitt piano. Det var en väldigt trevlig och mysig konsert, med några särskilda favoriter så som I will always be your soldier och Can I keep him?.
Sen så sov jag lite spontant över hos Felicia och Sofie. Vi kollade på Morden i Midsomer och drack te.

Idag vaknade jag av att jag var väldigt varm (febrig) och örat värkte. Så tog jag en ibumetin, men det hjälpte inte och det blev allt värre. Så vid 11-tiden var jag tråkigt nog tvungen att åka hem för att jag mådde så dåligt. Jag har bara legat i soffan hela dagen och tittat på tv, sovit och läst lite. Supertråkigt. Det är tur att jag har så fin familj som pysslar om mig nu när jag inte mår bra fysiskt. Nu har jag fått pencellin så förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0