Late night bloging


Bild tagen av mig.

Om ni undrar varför jag är uppe så här sent så får ni svar på det nu. Bostadsrättsföreningen har kräftskiva och de skrattar och stojar så det är ingen mening med att gå och lägga sig förrän det blir tyst. Nog om detta!

Idag har Felicia och Sofie varit här och vi hade det minst sagt trevligt. Vi tog oss en liten promenad runt tjärnet när det helt plötsligt kommer en störtskur så vi får rusa hemåt. Väl hemma är vi blöta och frusna så vi tog oss varsin värmande kopp varm choklad och åt de smaskiga chokladbollarna jag bakade igår. Och så kollade vi på Håkan Hellströms konsertdvd och hade gåshud på både ben och armar.
Sen så har vi gjort en löjligt rolig film och nu på kvällen har vi ätit gott och (tyvärr) tittat på Dansfeber. Det var så pinsamt dåligt så man visste inte vad man skulle ta sig till. När jag såg Morgan Alling i trikå så blev jag så chockad att jag brast ut i ett rungande skratt.
Sen så tittade vi på Bröllopsfotografen men vid 22-pausen var det dags för mina fina vänner att bege sig hemåt. Mycket sorgligt, men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång vi ses.

Nu ska jag gå och lägga mig, bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0