Pratkvarnen


Höst 2009, bild tagen av mig.

Jag är medveten om att jag inte uppdaterat sen i lördags men detta är pga av att jag haft ganska fullt upp med att packa flyttlådor, jag flyttar ju den här veckan! Jag har faktiskt inte riktigt tagit till mig det än, men det ska bli roligt. Jag har en kompis som jag kommer bo granne med, vilket jag ser fram emot.

Jag har fått mail från tennisklubben att träningen drar igång nästa vecka, yes! Jag har faktiskt längtat, och nu är Emilia med i min grupp också. Mycket trevligt.

Det har inte hänt särskilt mycket idag. Vi hade NO för första gången med nya läraren. Han verkar jättebra, och det är ju glädjande. Och han har en kompis som känner Håkan Hellström, så han har träffat och pratat med självaste Håkan! Där snackar vi coolt.

Imorgon ska jag ha min första lektion i spanska, jag har valt det som C-språk. Är lite nervös men det går säkert bra! Eller det lär vi ju se imorgon...

Känner att det blev ett väldigt bra inlägg det här! Tumme upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0