Careful what you wish for



Hej! Idag har det varit en kanonfredag. Jag är nästan helt färdig med matten inför provet, vi hade ingen engelska och på gympan spelade vi badminton vilket var jättekul. Efter skolan gick jag, Emma & Emilia hem till henne och det var dags att byta julklappar. Av Emma fick jag en body shuffle som luktar ljuvligt och en chokladansiktsmask. Lyxigt! Av Emilia fick jag jättefina smycken i form av ett halsband med ett J på och en turkosgnistrande ring. Snofsigt! Tack så mycket tjejer!

Sen så kom min underbara mor och hämtade mig och här hemma har det bara varit traditionellt fredagsmys. Har ätit OLW Sourcream & Bearnaise-chips som var riktigt smaskiga och kollat på Robinson.
Nu ska jag nana för imorgon har jag julklappar att handla, tennisträning och matte att plugga på.

Ha en trevlig helg!
/J

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin fin bild! (Y)

2010-12-18 @ 19:52:44
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0