Happy new year!








© Gula Tulpaner -
Tänk att 2010 snart är slut. Det har för det mesta varit ett väldigt bra år, trots förlust och annat. Kanske blir det en summering, jag får se.

Jag har en ganska lugn nyårsafton. I eftermiddags såg jag och familjen på Sound of music och sedan åkte vi in till stan. Våra gäster har blivit sjuka och de skulle haft med sig förrätten, så då bestämde vi oss för att äta den inne på Brasserie Lipp på Avenyn istället. Det blev en skagentoast, mums. När vi alla ätit upp gick vi mot Lilla Bommen för att se på GP:s fyrvererier. Jag var fast besluten på att testa kamerans fyrverkerinställning, den kan man ju bara använda en gång om året. Det blev ganska snygga bilder faktiskt.

Nu skall vi snart äta middag. Det blir oxfile med sparrispotatis alt. pommes frites och tryffelsås och sallad till det. Annars så ska vi bara umgås och ha det mysigt. Vid tolvslaget skall det skålas med bubbel!

Det var allt för i år, vi hörs år 2011. Gott nytt år!
/Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder hjärtat :)

Vi åkte aldrig in dit ;(

2011-01-01 @ 13:59:22
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: foff

Fina bilder, Jossan! :) Gott nytt åt!

2011-01-01 @ 14:30:26
Postat av: Julia

Häftiga bilder!

2011-01-04 @ 16:16:39
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0